Site home Up one level
2006-07-27 OHK Fynshoved og Romsø.
Arne, Bent, Gitte, Linda, Rigmor, John, Susanne, Steen, Irene, Lene

Lørdag kørte vi til campingpladsen og rejste laavu. Straks efter kørte vi til Bøgebjerg Strand, hvorfra vi sejlede til Romsø. På øen badede vi, spiste frokost og gik hele øen rundt, og stødte på en del andre besøgende. Turen hjem var lidt blæsende, men vi kom alle fint over. En skøn tur. Om aftenen stod den på lækker oksefilet, grillet af John, så det smeltede på tungen, med salat og flutes. En pragtfuld middag. Vi hyggede os og gik på aftenbadning, og da naboerne synes vi var lidt højrøstede gik vi til køjs. Søndag var vi lidt møre, det var vejret også, næsten total vindstille. Det blev en super afslappet tur rundt om Fyns Hoved ov over på Langø, hvor vi spiste frokost. Bent og Gitte havde arrangeret en surprise, og vi byggede en tømmerflåde af kajakker og sprang i vandet derfra. Kanon god ide! Efter et par timers afslapning på Langø, gik turen stille og roligt tilbage. Der blev pakket sammen og returneret til Odense. En rigtig god weekend. Tak for den.